[linux] KP_Decimal bodka, alebo ciarka?

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Pátek Květen 7 22:51:45 CEST 2010

Ahojte

zacalo ma "trochu" otravovat, ze pri zadavani cisel cez keypad mi pri
stlaceni bodky "." pise bodku a nie ciarku ;-)
Ked som skusil toto:

$ xmodmap -pke | grep 91

tak to mi vyhodilo, ze:

keycode  91 = KP_Delete KP_Decimal KP_Delete KP_Decimal

Cize pri stlacenim na bodky na kedpade by som mal dostat oddelovac
desatinnych miest t.j. v slovencine ciarku. Locale mam nastavene spravne
('export | grep LC_NUMERIC' mi vyhodit 'sk_SK.UTF-8'). Kde je chyba resp.
vysvetlujem si zle ten oddelovac desatinnych miest? (testovane v terminali
kde 4.4.2 Mandrivalinux 2010.1, gblic 2.11.1  - neviem, ci na tom zalezi ;-)
)

Zd.