[linux] OT: HW: Nekompatibilny HP server a APC UPS

Středa Květen 26 14:11:00 CEST 2010

On 18.05.10 09:26, Kocur wrote:
> Ja som mal problem zapnut server HP Proliant DL180 G6
> aj ked bol len napicnuty priamo do zasuvky..
>
> Teda nesiel cez UPS, ale priamo do elektrickej siete.
> Esteze servre boli kupene dva rovnake, nakoniec po "sachrovani" so zdrojmi,
> sa nam podarilo docielit, ze isli zapnut oba.
>
> Momentalne je na Smart UPS 2500, ale je to v podstate bez efektu,
> akonahle sa UPSka prepne "na baterky", server sa nadrzovku resetne...

kedysi davno (15r?) som mal tento problem s APC UPSkou ked som ju mal
zapojenu (prichutu seriakom do kompu) a nenakonfigurovany UPS monitor.
Stacilo vytiahnut kabel a drzala kolko mohla... sice nepovedala pociitacu
aby sa shutdownol ale aspon udrzala kratsie vypadky.
--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
M$ Win's are shit, do not use it !