[linux] OT: HW: Nekompatibilny HP server a APC UPS

Mike mike na spinet.sk
Středa Květen 26 16:08:36 CEST 2010

On 26. 5. 2010 14:11, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> kedysi davno (15r?) som mal tento problem s APC UPSkou ked som ju mal
> zapojenu (prichutu seriakom do kompu) a nenakonfigurovany UPS monitor.
> Stacilo vytiahnut kabel a drzala kolko mohla... sice nepovedala pociitacu
> aby sa shutdownol ale aspon udrzala kratsie vypadky.

Tiez poznam, to ale vypla UPSka, toto je problem so zdrojom v rack serveri.

Inak pre doplnenie informacii, vymenil som u dodavatela UPS za SUA750
RM2U a pomohlo to. Servery bezia ako maju. Nieco je o tom pisane na HP
forach, oficialne vyjadrenie od HP vsak zatial chyba.

M.