[linux] mapovanie usb zariadeni

mharusti na chirasys.sk mharusti na chirasys.sk
Pátek Listopad 12 17:32:49 CET 2010

Dakujem,
to som pozeral, ale neostalo mi nic ine iba to trochu podrobnejsie pozriet.
Nakoniec mi ostala identifikacia cesty kde je zariadenie pripojene, pretoze
ostatne parametre boli zhodne. Aj seriove cislo. (tomu velmi nerozumiem)
Takze zatial
som pridal pravidlo :
BUS=="usb", ENV{PHYSDEVPATH}=="*usb1/1-5/1-5.2/*", SYMLINK+="ttyUSB5"

               Miro

             Ján Sáreník
             <jsarenik na redhat.
             com>                                                       To
             Sent by:                  Vseobecna diskusia o Linuxe
             linux-bounces na lis         <linux na lists.linux.sk>
             ts.linux.sk                                                cc

                                                                   Subject
             11/11/2010 02:28          Re: [linux] mapovanie usb zariadeni
             PM

             Please respond to
                 Vseobecna
             diskusia o Linuxe
             <linux na lists.linu
                   x.sk>

Ahoj!

Ak tam máš UDEV, tak hľadaj odpoveď na
 http://www.kernel.org/pub/linux/utils/kernel/hotplug/udev.html
 http://www.reactivated.net/writing_udev_rules.html

Keďže som to už robil dávno, neviem Ti z hlavy poradiť.

  Pekný deň a veľa zdaru! S pozdravom Jasan.