[linux] Bonding cez crossover kable

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Neděle Listopad 14 20:51:36 CET 2010

Ahojte,
mate niekto uz overenu funkcnost bonding-u cez crossover kable? Malo by
ist po dve karty na dvoch serveroch prepojene crossover kablami.
Potreboval by som niektory z modov pre 'link aggregation' (najskor
balance-rr alebo 802.3ad). Pretoze tymi linkami budem replikovat disky
pomocou DRBD; ostatne mody nie su vhodne, kedze pri nich by bola s
velkou pravdepodobnostou vyuzivana len jedna linka.
Predpokladam, ze 'active-backup' mod by mal fungovat bez problemov, ale
rad by som zvysil priepustnost linky zvolenim niektoreho 'link
aggregation' modu, pokial to je/bude mozne.

--
S pozdravom
Peter Viskup