[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Marek Zima zima na zimas.sk
Pondělí Listopad 29 00:46:06 CET 2010

Caute,

	mam zapeklity problem.
	Mam LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX.
1.
	LDAP bezi
2.
	POSTFIX bezi, ale ak ma dorucit e-mail pre LDAP usera tak vypise ze ho nepozna

A teraz ta sranda:
1) getent group a getent passwd mi krasne vratia userov aj skupiny z LDAPu
2) v MC ked dam CTRL-X O (chown), tak tiez krasne vidim userov aj skupiny z LDAPu.
3) ale ked uz to chcem nastavit, tak mi to povie, ze user neexistuje

Teda aj chown prikaz z userom alebo skupinou z LDAPu uz neprejde... chyba, ze user neexistuje.

Nestretli ste sa s niecim takym? Kde hladat problem, ked len samotny system nevie pracovat s LDAPom?
Je to niekde v PAM? Alebo inde?

Vdaka za kazdu radu.

Marek

---