[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Marek Zima zima na zimas.sk
Pondělí Listopad 29 00:53:31 CET 2010

Aby som to este upresnil:

DOVECOT cez IMAP a POP3 na LDAP tiez uzivatela overi.
SASL v POSTFIXe tiez.

Teda naozal LDAP bezi ... len na tej systemovej urovni nieco nejde. NSS aj PAM mam nastaveny na LDAP.

No a aby som to uz uplne upresnil: Debian Lenny (5.0.7)

---
Ing. Marek Zima
e-mail: zima na zimas.sk
web: http://www.zimas.sk