[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Marek Zima zima na zimas.sk
Pondělí Listopad 29 11:26:16 CET 2010

Caute ...

Tak preinstaloval som aj PAM aj NSS ... a aj NSCD!!!

A vsetko funguje s tymi konfigurakmi ako som mal.
Ono to prestalo fungovat z nicoho nic ... a preto mam podozrenie na NSCD!!!

Uvidim, ked sa to znova stane, tak sa najprv pozriem na NSCD ... mozno pri tom pocte USERov v LDAPe mu default hodnoty cache nestacia.
Musim sa na to pozriet ... resp. to skusit vypnut.

Este to sledujem ;)

Vdaka.

Marek

---