[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Pondělí Listopad 29 14:08:02 CET 2010

On 29.11.10 11:38, Ing. Ján ONDREJ wrote:
> ja som mal tiez parkrat s nscd problem, on totis cacheuje aj neexistujuce
> zaznamy. Stalo sa mi, ze som vytvoril usera v mysql (pouzivam libnss-mysql)
> a v systeme este nebol. Mozes skusit restartnut sluzbu nscd, tym sa
> vyprazdni cache, pripadne existuje moznost to urobit aj cez prikazy nscd.

skusal si tunovat nscd.conf?
tam by sa mal dat ovplyvnit maximalny cas aky budu odpovede (pozitivne alebo
negativne) kesovane. Zmysel nscd spociva v obmedzeni spojeni na backend,
takze overovanie ci sa nieco zmenilo tam tiez neprichadza do uvahy.
--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.