[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

rajo na athena.platon.sk rajo na athena.platon.sk
Pondělí Listopad 29 01:37:47 CET 2010

Postfix bezi v chroote, tak sa skus pozriet na to, ze ci vidi postfix
veci rovnako aj v tom chroote, ako sa tebe javia v normalnom systeme.

Skus pozriet do /proc/<PID_postfix_procesu>/root, to je symlinka, ktora
ti ukaze, kde je chroot. Nasledne teda preskumaj, ako je nastaveny
system v chroote, napr. v /var/spool/postfix/etc/

LH