[linux] ffmpeg a titulky

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Středa Říjen 6 11:59:18 CEST 2010

Ahoj,
viem, ze toto nie je otazka cisto na Linux, ale dufam, ze sa najde niekto, kto pomoze.
Mam skompilovany ffmpeg s podporou mpeg-4 a aac, konvertujem .avi do .mp4 a je to bez problemov. Ale jedna vec sa mi nedari a to je pridanie titulkov. Nechcem to ako samostatny stream, ale natvrdo napalit do .mp4.
Cize mam .avi a .srt a chcem mat jeden vysledny .mp4, kde su titulky priamo v obraze. Poradi mi niekto ako to robit z cmdline pomocou ffmpeg ? Nasiel som plno odkazov ako to robit s roznymi GUI, ale to mozem aj na windowsoch, ide mi o to, robit to zo shellu na Linuxe.
Prikaz, ktory pouzivam na konverziu je

ffmpeg -i %infile% -f mp4 -y -vcodec xvid -maxrate 1000 -qmin 3 -qmax 5 -g 300 -acodec libfaac -bufsize 4096 -s 640x360 -padtop 60 -padbottom 60 -aspect 640:480 -ab 128 -b 400 %outfile%

Poradi niekto s konkretnymi skusenostami ?

Dakujem

 Marian Gasparovic
"The mere thought hadn't  even  begun  to speculate about the merest possibility of crossing my mind."