[linux] ffmpeg a titulky

dxr dxr na zoznam.sk
Středa Říjen 6 12:03:47 CEST 2010

  No ja to neviem robit sice ffmpegom ale mp4box pripadne este dalsi
vecer pozriem (lebo to nemam teraz dostupne) mam uz hotove scripty
pozri sem http://gpac.sourceforge.net/doc_mp4box.php
este je otazne ci chces mat renderovane titulky do obrazu to je zla volba
skus to radsej ako dalsi track potom si to mozes zapinat a vypinat ale
ked to rad vyrenderujes do obrazu smola
teba to iritovat nemusi ale urcite to budes davat aj inym a ti nemusia
mat taku preferenciu

cmdline pomocou ffmpeg ? Nasiel som plno odkazov ako to robit s roznymi
GUI, ale to mozem aj na windowsoch, ide mi o to, robit to zo shellu na
Linuxe.