[linux] ffmpeg a titulky

dxr dxr na zoznam.sk
Středa Říjen 6 12:25:45 CEST 2010

  To mi pripomina ze okrem swissknife-u mplayer je mozne pouzit VLC
alebo HANDbrake je to cmd H.264 encoder a bude vediet subtitles

(VLC ma sice taku strukturovanu syntax ale vie tiez endoce/decode bude
vediet copy stream+add subtitles aj z cmdline )

ked uz robis mp4isom pridavaj rovno artworky dnesne playere to podporuju
(myslim tym soft ale i masinky ako wdtvlive.com a Xstreamer a pod)
ja som pouzival na metadata http://atomicparsley.sourceforge.net/ daju
sa stym relativne rychlo updatovat uz hotove mp4 ale pouzivat copy mode
obcas to neslo proste prehrat :) (2roky spat verzia)

encoder+imagemagick