[linux] ffmpeg a titulky

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Středa Říjen 6 14:51:15 CEST 2010

Vdaka, toto je presne nakopnutie spravnym smerom. Prave som skompiloval MP4Box a robi presne to, co potrebujem.
Este raz vdaka.
P.S. Ano, je mi jasna nevyhoda renderovanych titulkov, ale je to pre ludi, ktori by mali problem so zapnutim titulkov, treba co najjednoduchsie, proste klikne a pozera :)

 Marian Gasparovic
"The mere thought hadn't  even  begun  to speculate about the merest possibility of crossing my mind."