[linux] JOB: Zabbix podpora

Marek Ondrej linux-sk na ondrejovci.de
Pátek Září 17 14:39:39 CEST 2010

Zdravim,

pre tych co zabbix nepoznaju, mozem potvrdit ze ide o velmi pekny projekt a urcite
sa oplati si ho vyskusat v prostredi < 100 servrov.

Am Friday 17 September 2010 schrieb Jan Ostrochovsky:
> Ahojte,
>
> surne hladame 1-2 velmi skusenych Zabbix konzultantov na rozsiahly projekt
> podpory Zabbix implementacie u zakaznika z oblasti Telco
>

> Hladaju sa ludia, ktori im pomozu s:
>
> -          Definiciou a vytvorenim template-ov na 20 zabbix servrov, jedna
> sa o monitorovanie cca 1500 serverov
>
> -          Konzultaciami v oblasti designu a implementacie
>
> -          Upgrade-om na verziu 1.83
>
> Otazka ohladne on-site alebo off-site podpory este nie je ujasnena.  Doraz
> sa kladie na to, aby sa jednalo o ludi, ktori maju fakt bohate Zabbix
> [...]

K tomuto len tolko, ze takito ludia vedia ze to s 1500 servrami nepojde :)
Ide o pekny projekt, ale v spominanom prostredi bude asi potreba vytvorit vlasne
riesenie. Skusenosti mi hovoria ze tento projekt so zabbixom neskonci spokojnostou
ani Telco ani zakaznikov ;)

>  Vopred dik za pripadne referencie.
>
> Jano

Marek