[linux] proxy

Peter Farkas peto.farkas na gmail.com
Středa Duben 6 11:18:14 CEST 2011

Zdar,

On Tuesday 05 April 2011 13:01:54 tester tester wrote:
> Ahoj
>
> vsetkym, mam otazku (zaciatocnicku)  potreboval by som nastvit na servri,
> ktory je v CR proxy. Z jednoducheho dovodu, ze serverova IP je povolena
> pre pristup k webservicom. Vie mi niekto poradit ako na to ? Moja masina
> na ktorej pracujem je v UK, server ktory je povoleny pre WS sedi v CR
> (debian) a WS su vo francuzsku ... dik za pomoc
myslim si ze povolenie ip z UK v konfigu na proxy v CR na pristup (ako
klienta) by to mohlo vyriesit, teda ak je v CR proxy sluzba z pc v UK
dostupna. Z aplikacie by si sa mal potom pre pristup na WS vo francuzku
dotazovat iba na CR proxy.

Ja som uz podobne problemy riesil s wsf frameworkom ktory ma stale specificke
problemy s pristupom cez proxy na https WS.
Teraz pouzivame na podobne konfiguracie fwtk (je to dost stare) a s tim to
chodi. To fwtk nam bezi na freebsd.