[linux] Hlasenie pokusu o ziskanie neautorizovaneho pristupu do systemu

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Úterý Duben 12 13:00:05 CEST 2011

Mozte to hlasit na lamparni.
Hlasenie utokov na abuse at prevadzkovatel_ip mi este nikdy neprinieslo
ziadne vysledky.
Inak odporucam mrknut na fail2ban. Programcek, ktory automaticky
banuje zaskodnicke IPcky... .
J.