[linux] Hlasenie pokusu o ziskanie neautorizovaneho pristupu do systemu

Vlcko Tlcko vlkcko na gmail.com
Úterý Duben 12 19:12:55 CEST 2011

no to je prave ta chyba, nic nehlasit.
nemysli si, ze ta napadol nejaky cinan ci argentincan, bol to slovak ako
repa
ktory si nasiel nezabezpeceny stroj z ktoreho potom skoci na iny
nezabezpeceny stroj vo svete a az z neho (tych urovni byva viac)
robi utoky po slovensku a inde.
takze nahlas to na:
http://www.csirt.gov.sk/formular-na-zadanie-incidentu-7ed.html