[linux] Hlasenie pokusu o ziskanie neautorizovaneho pristupudosystemu

Informace ENAKTYMENT s.r.o. info na enaktyment.cz
Pátek Duben 15 10:30:41 CEST 2011

a vysledok? ;-)

budme realisti: pokial ti niekto nechce server vyhodit do vzduchu granatom a
teba
odstrelit alebo ti zlamat kosti ale "lezie k tebe cez kabel" tak rozumne
riesenie je
branit sa: aktivne aj pasivne. nastrojov a postupov je dost.

pravne otazky sa predpokladam v tomto threade neriesia a keby aj ano - kolko
je
policajtov ktori dokazu nieco viac s pocitacom ako klikat mysou a napisat
nieco
vo worde?

laco

  _____