[linux] Hlasenie pokusu oziskanie neautorizovanehopristupudosystemu

Informace ENAKTYMENT s.r.o. info na enaktyment.cz
Úterý Duben 26 19:28:26 CEST 2011

> zeby sk-nic blokoval na inej urovni?
na akej? sk-nic zablokuje maximalne prevod ip adresy na nazov na urovni dns
ale to je tak
vsetko, zablokovat ip adresu nema ako. ale mozno sa mylim :-))))))

> [...]
> doveryhodneho ako ked pride mail "your customer is attacking
> our servers!!!" z vychodnej azie.
>
> (nehovoriac o reportoch typu "vas server sa mi z portu 80
> dobija do internet explorera", ale to uz je ina zalezitost).
>
> Aj ja robim u providera a niektore reporty naozaj spracujeme.
> Mozno ich je menej ako by som chcel, ale je naozaj tazke
> nieco riesit ked nam nikto nic nenahlasi.
>
> Samozrejme za nikoho nebudeme robit pracu jeho firewallu, ale
> vzdy sa oplati vediet u ktoreho zakaznika (alebo zakaznikov)
> sa problemy generuju, ci sa u neho niekto hra alebo ma naburanu siet.
aj ja robim okrem ineho providera. od isteho casu a istej skusenosti
nereagujem na ziadne
taketo hlasenia, ked je niekto velmi otravny poviem mu nech sa obrati na
policiu
a pokial dostanem na stol sudny prikaz tak danu ip zablokujem.

laco