[linux] FW: vymena disku v raid 1

Tomáš Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Neděle Srpen 14 18:55:21 CEST 2011

Este maly dodatok: v navode sa pise, ze vymenu disku v RAID 1 poli
musi podporovat operacny system. Ako zistim, ci to moje jadro (mam
2.6.38) podporuje? Skusil som zaviest do jadra modul aar81xx ale tam
som skoncil, neviem ako dalej.

Zaial som sa dopracoval k tomu, ze by som mal _nejak_ v linuxe
povedat, ze sa bude menit disk v RAID 1 poli, system by mal tento
disk dat do off modu (viac som o tom nezistil), vytiahnem, zasuniem
novy disk a... a tu som skoncil :-)

Nevie niekto o nejakom navode?

Dik,

Tom