[linux] FW: vymena disku v raid 1

Tomáš Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Pondělí Srpen 15 12:44:28 CEST 2011

Ahoj,

dik za ten link na linuxmafiu, skutocne to vyzera ako pseudo RAID 1 pole, co
mam skusenost
s hw RAID 1 tak proste disk vytiahnem a vlozim novy... No, radost mat
nebudu, pred dvoma rokmi
kupili server v ktorom je ta doska + 4 SATA disky + CD-ROM mechanika za viac
ako 3k
a ja teraz poviem, ze by mali kupit poriadny RAID radic od Adaptecu :-D

SW RAID robit nechcem, dost to znizuje vykon diskoveho pola, radsej by som
plne HW podporu
pre toto.

Tomas