[linux] USB Stick is mounted with showexec option

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Pátek Srpen 26 00:02:09 CEST 2011

<<< 25.08.2011 18:23:26 - Matus UHLAR - fantomas "uhlar na fantomas.sk" >>>

MUf> to bude asi usbmount. Pozri sa do /etc/usbmount.conf alebo
MUf> /etc/usbmount/usbmount.conf.

no v Ubuntu nie je defaultne instalovany usbmount, je zaradeny v
"universe".

MUf> Otazka skor znie ci povazujes za dobry napad aby mohli pouzivatelia
MUf> spustat skripty z flashky

No pokial mas nejaky softver, ktory ani nechces aby bol instalovany v
pocitaci, lebo na nom mas citlive data a zaroven chces aby bol
prenosny, tak by si to riesil ako?

Vdaka za kazdy napad.

--
Best regards, TRoland