[linux] opensource groupware suite

LuVar luvar na plaintext.sk
Sobota Červenec 2 23:03:09 CEST 2011

Zdar,

kus oneskorene, ale predsa... U nas pouzivame zimbru a jej web klient nema chybu (pouzivam iba vo FF a viem, ze v opere ma nejake okresane rozhranie). Vyhladavanie v mailoch, kontaktoch, ci terminoch je vyborne a synchronizacia s windows 6.5 mobilmi ide cez funambol nadherne (nejake posuny casovych pasiem bolo treba debugoat a dobre nastavit). Sprava celeho molocha je kus narocnejsia. Ziadna cmdline, ale iba web klikatko. Je v nom vsetko, ale ked clovek nevie, preco mu medzi junk hadze nejaku spravu, tak dokopat system k tomu, aby to nerobil dalo zabrat. Inak je system celkovo namakany, obsahuje antivirak i spamfilter o ktore sa v podstate netreba starat.

V skratke: Zimbru vrelo odporucam minimalne na vyskusanie. Migracia stoviek uzivatelskych kont moze byt zabijak, ale stoji za vyskusanie.

PS: Treba kus viac ramky, ako pre postfix riesenie. Dva giga su imho minimum.