[linux] kde sa dá nájsť CentOS 5.0 ...

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Čtvrtek Červenec 28 20:15:13 CEST 2011

Ide o špecifický prípad... OS nebude prevádzkovaný ako server..

Zhavaroval mi NAS Acer EasyStore M2 (odpochodovala elektronika) a
potrebujem z diskov dostať dáta..
Rozbehal som to na Ubuntu, RAID ide, ale zistil som, že nad tým RAIDom
operuje ešte software IPStor od FalconStoru.
Bohužiaľ ten nie je free tak musím rozbehať ten z toho Aceru. A ten má
moduly kompilované pre tento konkrétny OS/kernel..

JK.