[linux] pripojenie

Tomas M. artycoka na gmail.com
Pondělí Červen 6 18:58:42 CEST 2011

Treba si nainstalovat teamviewer a je pokoj. Rozchodis aj pod Linuxom macom windowsami aj na privatnej aj verejnem ip.

From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On Behalf Of Jozo M.
Sent: Monday, May 30, 2011 2:50 PM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] pripojenie

A co ma toto spolocne s Linuxom ?

2011/5/30 Miroslav F. <mirfok na seznam.cz>

Ahojte,

potreboval by som poradit, neviem kam dalej. Potrebujem sa pripojit k
desktopu
na ktorom bezi WinXP pomocou ultraVNC.

Tu je popis siete:

compA(uVNC server - privateIP) -> router ->compB (uVNC viewer - publicIP)

Ma to jeden maly zadrhel - potreboval by som sa pripojit z viewera ktory je
na verejnej IP
na server ktory je na privatnej IP.

Neviem ako na to, pomoze niekto s nakopnutim spravnym smerom?

Co som zistil (a odskusal) je, ze to v pohode chodi pokial ma server verejnu
IP a viewer v poho
moze mat privatnu. Neviem ale ako to spravit naopak - uVNC server ma
privatnu IPcku a viewer ma
public IP takze z viewera sa (priamo) nepripojim.

Dik za radu,

Miro