[linux] Aký PHP framework používate?

Patrik Bóna patrik.bona na mrhead.sk
Úterý Březen 1 19:51:56 CET 2011

Zdravim,

Niekedy som pouzival Qcodo http://www.qcodo.com/.

Mas tam aj generovanie kodu... Je to dost komplexny framework.

Ale momentalne ho uz nepozivam. A takisto sa mi nechce robit rozne weby
co si ludia zmyslia, ale zameral som sa len na weby vo WordPresse. Pre
mna to je taky kvazi framework (API WordPressu) aj s CMS.

Nemusim pri kazdom webe riesit administraciu, nemusim riesit
prihlasovanie uzivatelov, nemusim riesit DB schemu, ale mozem sa zamerat
na pozadovanu funkcionalitu.

Robil som v tom rozne weby. Od najjednoduchsich, cez zlozitejsie (rozna
dodatocna funkcionalita...) az po e-shop. No a neviem si to vynachvalit ;).

Pato