[linux] Hlasenie pokusu oziskanie neautorizovanehopristupudosystemu

Čtvrtek Květen 5 09:05:43 CEST 2011

On 26.04.11 19:28, Informace ENAKTYMENT s.r.o. wrote:
> na akej? sk-nic zablokuje maximalne prevod ip adresy na nazov na urovni dns

ano, presne. v niektorych pripadoch (napriklas phishing stranky) to ma
zmysel, aj ked mozno nie v popisovanom.

> aj ja robim okrem ineho providera. od isteho casu a istej skusenosti
> nereagujem na ziadne taketo hlasenia, ked je niekto velmi otravny poviem
> mu nech sa obrati na policiu a pokial dostanem na stol sudny prikaz tak
> danu ip zablokujem.

ja nehovorim o reagovani ale o evidencii...
--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
- Have you got anything without Spam in it?