[linux] pripojenie

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pondělí Květen 30 14:52:16 CEST 2011

Ale pochopili ste sa dobre. Spravne ti odpisali. Podla mna mas este dalsie 2
moznosti:

1. ak mas konto na tom linuxe, tak mozes pouzit nieco ako:
   vncviewer -via verejna_ip_servra localna_ip_za_natom:port
   Urobi to ssh tunel, cez ktory pretuneluje spojenie

2. obratit vnc adresy, t.j. pouzit na strane, kde mas verejnu IP adresu:
   vncviewer -listen
   (bude nacuvat na porte, ktory mu urcis, bude to sice klient, ale v rezime
   servra)
   Na strane klienta ho musis nejak prinutit, aby sa pripojil na tvoju
   IP:port, neviem presnu syntax, zvycajne som na to pouzival nejaky
   instalator, ktory na to mal vlastne parametre.

				SAL