[linux] pripojenie

Miroslav F. mirfok na seznam.cz
Pondělí Květen 30 15:15:48 CEST 2011

Ahoj,

> Pochopili ta spravne. Vzdy sa vytvara spojenie od klienta na server.
> Cize klient musi vidiet na server. Ci ma klient verejnu IP na
> tom moc nezalezi, ked je dobre nastavena maskarada. Ked mas
> server na sieti, ktora nie je viditelna z klienta (cize
> server ma neverejnu IP a klient je mimo jeho siete a nevidi
> na neho), musis urobit nejaky podraz aby sa aspon tvarili, ze
> na seba vidia. Napriklad preproutovanim na najblizsom routri,
> ktory este ma verejnu IP, ale zaroven musi vidiet aj server,
> ktory ju nema. Inak by si to musel preroutovat na dalsi blizi
> [...]

Nie, nepochopili :-)

Klient server nevidi ale server vidi klienta, spojenie potrebujem vytvorit
od servra ku klientovi. Ako som
uz dakoval p. Ondrejovi (a dalsim) riesenim je "vncviewer -listen [port]" co
zabezpeci spojenie od servra
smerom ku klientovi ktory nevidi server pretoze server ma privatnu IPcku (a
router za ktorym je server
je mimo moj dosah).

Este raz vdaka za nakopnutie spravnym smerom :-)

Miro