[linux] Jas na LCD v Ubuntu 11.10 - Applet/Ikona etc.

Vojtech Zachar linuxak na realtime.sk
Středa Listopad 23 19:36:43 CET 2011

Mam pristup sice iba ku Greenie, aj to iba sporadicky, ale tusim nieco okolo
brightness adjust by sa to malo tocit. Mal som to tam v hornom bare nainstalovane po upgrade na 11.10.
Zhodou okolnosti to riesilo moj problem zo starsej Greenie verzie, kde sa
podsvietenie nedalo nastavovat.
Skus na vyhľadanie použiť priamo balickovac príp. google.

Vojto