[linux] Postfix: mail transport unavailable

Martin Sechny martin.sechny na shenk.sk
Středa Říjen 12 21:37:02 CEST 2011

Zdar.

V súbore main.cf:
relayhost=    je síce prázdne, ale použije sa namiesto neho:
default_transport=smtp

Možno máš nevhodné nastavenie pripojenia v Thunderbirde, ak pošta
neprejde, ale z telnetu prejde.

Alebo chýba nejaký riadok v súbore master.cf.

Skús nájsť svoj prípad v nejakých príkladoch, napr.:
http://www.postfix.org/STANDARD_CONFIGURATION_README.html

Martin Šechný