[linux] kernel.org

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Sobota Říjen 22 23:21:28 CEST 2011

On 10/21/2011 04:20 PM, Marek Podmaka wrote:
> Ahojte,
>
> Co sa deje s kernel.org? Ziadny mirror nefunguje (host not found) -
> ani SK, ani CZ ani DE ani FI ani ziadne ine...
> Chcel som stiahnut longterm verziu 2.6.35.14 a link priamo z titulky
> na www.kernel.org zase hadze File not found. Adresarova struktura
> http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/longterm/v2.6.35/linux-2.6.35.14.tar.bz2
> tam vobec neexistuje a posledny 2.6.35 co som tam nasiel bol
> 2.6.35.10...
> Ci to je este stale dosledok toho hacku z augusta?
>
> BTW: nevie niekto preco www.sk.debian.org redirectuje na
> [...]

Nazdar Marek,
s tym sk.debian.org je to celkom zaujimave - musim povedat, ze prave
minuly tyzden pri aktualizacii som si vsimol, ze to stahovanie ide
pomalsie ako kedysi, ale neskumal som to. Asi by trebalo kontaktovat
chlapikov z Debianu - ked sa dobre pamatam, a nemylim, tak naposledy
slovensky mirror poskytoval Antik.

Ohladom kernel.org by som myslel, ze to este stale davaju do hromady.
Nemam casu to detailne sledovat, ale pokial viem, tak pracuju/pracovali
na kompletnom revidovani kodu, takze je mozne, ze na starsich jadrach
este pracuju.

--
Peter