[linux] pripojenie na server

Tomas Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Středa Září 7 07:10:25 CEST 2011

> nie, na vnutornom spustis "ssh -R [ip]:[port]:22"
aha, a ja mozem laborovat s prepinacom "L" -nie je to nejak
logicky naopka? :-)

> na vonkajsom spustis "ssh [ip] -p [port]"
>
> a si dnu. Navyse mas spojenie dvakrat sifrovane ;-)
toto je v podstate schema, jedine co tam nemam "pod palcom" je ten
firemny router
server<--->router firemny<--->router moj<--->moj laptop

> je ten forwarding naozaj taky problem?
> Nerobis nieco co mas od spravcu siete zakazane?
ja som spravca siete akurat router smerom von ma ineho spravcu
pretoze majitelovi firmy pred par rokmi niekto povedal, ze to je tak
bezpecnejsie a on sa toho drzi :D, so spravcom routera nie je rec..