[linux] pripojenie na server

Středa Září 7 10:42:34 CEST 2011

On 07.09.11 07:10, Tomas Lukala wrote:
>aha, a ja mozem laborovat s prepinacom "L" -nie je to nejak
>logicky naopka? :-)

nie, je to remote port co si forwardujes dovnutra, preto -R

>ja som spravca siete akurat router smerom von ma ineho spravcu
>pretoze majitelovi firmy pred par rokmi niekto povedal, ze to je tak
>bezpecnejsie a on sa toho drzi :D, so spravcom routera nie je rec..

dobre, spytam sa inac: nerobis nieco co by si nemal?
viem ze za istych okolnosti sa mozes potrebovat dostat dnu, len ci si
is isty ze to nejde inac a rozumnejsie...

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Linux - It's now safe to turn on your computer.