[linux] pripojenie na server

Tomas Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Pátek Září 9 06:41:49 CEST 2011

> nie, je to remote port co si forwardujes dovnutra, preto -R
dik :-)

> spravcu pretoze
>
> dobre, spytam sa inac: nerobis nieco co by si nemal?
> viem ze za istych okolnosti sa mozes potrebovat dostat dnu,
> len ci si is isty ze to nejde inac a rozumnejsie...
ako? nic rozumnejsie ako ssh-cko ma nenapada, vpn-ku som zavrhol pre
zbytocnu
komplikovanost. ono ide mi o to aby som sa dostal na server a mohol sa
mrknut do
logov a spravit dalsie priebezne veci ktore tam potrebuju (pridat usera do
samby a pod.)
a nemusel kvoli tomu bezat cez cele mesto co je na hodinu tam a hodinu
naspat...