[linux] macmini 2011 a linux

Tomas Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Pondělí Září 12 08:05:23 CEST 2011

Ahojte,

to som zas ja s otazkou :-)

Neviete ci je mozne na MacMini edicia 2011 (s napajacim zdrojom zabudovanym
do tela) prevadzkovat Linux? Na edicii 2010 to ide vcelku bez problemov, mam
tak dva servre. Nechce sa mi ale kupovat MacMini 2011 s tym, ze to odskusam
a ked to nepojde zostane mi stat na polici.

V zasade mi staci aby to slo instalovat (Slackware) a fungovala sietova
karta.
Nepotrebujem grafiku, zvuk, bluetooth, wifi..., skutocne stacia len zakladne
veci a sietovka - pojde na tom Samba a zopar dalsich sluzieb na ktore to v
pohode
staci.

Skusal som patrat s googlom v chrbte ale nic relevatneho som nenasiel.

Nemate s tym niekto skusenost alebo neviete o nejakom texte na nete?

Dik,

Tomas