[linux] pripojenie na server

Pondělí Září 12 08:21:55 CEST 2011

On 09.09.11 06:41, Tomas Lukala wrote:
>ako?

ved som napisal - povolit spojenie dovnutra na firewalle
> nic rozumnejsie ako ssh-cko ma nenapada, vpn-ku som zavrhol pre
> zbytocnu komplikovanost.  ono ide mi o to aby som sa dostal na server
> a mohol sa mrknut do logov a spravit dalsie priebezne veci ktore tam
> potrebuju (pridat usera do samby a pod.) a nemusel kvoli tomu bezat
> cez cele mesto co je na hodinu tam a hodinu naspat...

Tak to vysvetli majitelovi firmy alebo spravcovi routera/firewallu
pretoze ked ta budu nutit obchadzat bezpecnostne opatrenia, vnutorna
siet nebude bezpecnejsia ale menej bezpecna...

Pripadne si beh cez mesto nechaj zaplatit (ked nie inac, tak chodievaj
taxikom)
--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]