[linux] rekompilacia jadra

Tomas Lukala tomaslukala na zoznam.sk
Pondělí Září 12 08:33:22 CEST 2011

Ahojte,

mam instalaciu Slackware 13.1 (64bit) a potrebujem pripojit disk 3TB. Disk
som
rozdelil pomocou parted v live distribucii Porteus. Na disku je len jedna
particia typu ext2, naformatovane, funkcne.

Nasledne som ho chcel pripojit k serveru a zistil som, ze Slackware 13.1
nema podporu pre gpt disky.

Server sa podla moznosti nesmie vypinat, preto by som chcel spravit
nasledovny postup:
-na iny stroj si nainstalujem Slackware 13.1 64-bit
-na nom si spravim kompilaciu jadra s tym, ze podporu pre gpt necham
 skompilovat ako modul
-len tento modul prenesiem na server, loadnem do jadra

Bude to fungovat?

Tomas