[linux] debian 6 lvm (a sw raid)

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Pátek Září 23 17:46:34 CEST 2011

ahojte,
instalujem cistu instalaciu debian 6 z oficialneho zdroja na masinu,
ktora nepodporuje hw raid. akonahle chcem pocas instalacie vytvorit lvm
pre ine ako /boot adresare (ci uz v sw raid1, alebo bez sw raidu),
system nenabootuje. bootloader (grub) zbehne, no system skonci s hlaskou
'vg not found' (v pripade pouzitia raidu naviac prida 'md not found',
takze logicky nenajde ani lvm, ktore je postavene nad md).

moja otazka smeruje k tomu, ci je oficialna instalacia (cd1) pouzitelna
pre tento setup instalacie. kedysi pri instalacii starsich debianov som
s tym nemal problem. riesim to uz dlho, tak sa reku spytam.

dik za nazor.

--
mk