[linux] putty a Xforwarding

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Středa Duben 18 09:24:47 CEST 2012

Zdravim konferu.

Vedel by mi niekto pomoct s problemom ktory, musim nejako vyriesit.

Mam dva servery Solaris a Ubuntu server. Bez akychkolvek problemov sa z mojho ubuntu desktopu na oba servery pripojim cez ssh s parametrom -X a napr. mozem spustit lokalny firefox. Samozrejme ine to je pod Windowsami kde aj ked povolim v putty X11forwarding a diplay location nastavim na localhost:0, mi oba servery vyhlasia "error: cannot open display: localhost:10.0".

Neviete kde by mohol byt problem ked pod Linuxom to ide a pod Windowsom nie?

Dakujem vsetkym za akukolvek pomoc.

Rudolf Kollár