[linux] putty a Xforwarding

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Středa Duben 18 09:31:24 CEST 2012

Supeeer ide to.

Dakujem

Rudolf Kollár

----- Original Message -----
Od: "Lukáš Staňa" <lukas.stana na gmail.com>
Komu: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Odoslané: Wednesday, April 18, 2012 9:26:27 AM
Predmet: Re: [linux] putty a Xforwarding

Ahoj,

na Windowsoch potrebuješ mať spustený X server. Mne sa najviac osvedčil Xming ( http://sourceforge.net/projects/xming/ )

LS
--
Lukáš Staňa
lukas.stana na gmail.com

http://it-admin.sk

2012/4/18 Ing. Rudolf Kollar < rudolf.kollar na ku.sk >

Zdravim konferu.

Vedel by mi niekto pomoct s problemom ktory, musim nejako vyriesit.

Mam dva servery Solaris a Ubuntu server. Bez akychkolvek problemov sa z mojho ubuntu desktopu na oba servery pripojim cez ssh s parametrom -X a napr. mozem spustit lokalny firefox. Samozrejme ine to je pod Windowsami kde aj ked povolim v putty X11forwarding a diplay location nastavim na localhost:0, mi oba servery vyhlasia "error: cannot open display: localhost:10.0".

Neviete kde by mohol byt problem ked pod Linuxom to ide a pod Windowsom nie?

Dakujem vsetkym za akukolvek pomoc.

Rudolf Kollár