[linux] Aky filesystem pouzit? (bolo: Rychlost software RAIDu na Debiane)

Středa Únor 1 09:32:23 CET 2012

nepouzil si pri vytvarani daneho ext3 option ktory ovplyvnil byte/inode
ratio?

V kazdom pripade ext4 by tento problem nemal mat.

On 27.01.12 20:38, rajo at athena.platon.sk wrote:
>XFS je dobra volba. Btrfs u mna skoncilo neslavne a musel som sa vratit
>k XFS.

niet divu ked pouzivas beta filesystem :-)

XFS mi pred par rokmi casto padal, azda uz je na tom lepsie.  Vtedy som
ho xvolil hlavne kvoli najmensej rezii, teda aspon pri vytvoreni FS a
nakopirovani dat (snapshoty som neskusal) nechal najviac volneho
miesta.

Odvtedy pouzivam ext3 (ext4 azda coskoro).

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".