[linux] Disabling IRQ

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Úterý Únor 28 15:08:16 CET 2012

Pred tym tam boli Realteky. Teraz su tam Intely (4 ks) a jeden realtek.
Vysledok je stale rovnaky.
A ano, uz sa potvrdilo, ze Disabling IRQ = pomale pingy.
Vraj pomaha kompilacia vlastneho kernelu (asi je v tom standardnom nejaka
featura co to sposobuje) lenze, ked som sa tak dnes kukal do "make
menuconfig" = no,,, blivajz!!!
Naposledy som jadro kompiloval este ked tam vseho-vsudy bolo 5 poloziek...
:-/
Ako mam dnes vediet co vsetko budem/nebudem potrebovat... .
J.