[linux] Disabling IRQ

Úterý Únor 28 16:04:50 CET 2012

On 28.02.12 15:08, Juraj Remenec wrote:
>Pred tym tam boli Realteky. Teraz su tam Intely (4 ks) a jeden realtek.

a vstavana karta je co, tiez intel? Ake karty a ktory ovladac ich
spravuje, e1000?  ten ma v dokumentacii popisany nejaky problem s
viacerymi kartami, aj ked sa tyka skor zataze CPU.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?