[linux] Linux na notebooku

Úterý Listopad 6 22:12:25 CET 2012

On 06.11.12 14:14, Michal Petrucha wrote:
>Neviem, co ma znamenat "automaticke vypinanie", ale existuje feature
>auto-suspend, ktora sa tvari, ze funguje.

>Pokial viem, wifinu treba vzdy vypnut rucne kill switchom; toto
>funguje uz niekolko rokov bez vyraznych problemov.

myslim ze ma na mysli funkcionalitu aku vo windowsoch poskytuje zaskrtavacie
policko "allow computer to turn off this device to conserver power" na
mnohych zariadeniach.

>Hibernaciu neodporucam, dobre skusenosti s nou velmi nemam, zvycajne
>si nerozumie s ovladacmi pre grafaren. Klasicke uspatie do RAM mi
>zatial asi nikdy nerobilo problem.

povedal by som ze ako vzdy tu posobi pristup k dokumentacii HW, ktory si M$
a ini zaplatia zatialco linuxakom s GPL kodom je automaticky odmietnuty.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,