[linux] vyber distribucie

Marek linux-sk na ondrejovci.de
Úterý Červenec 2 10:08:24 CEST 2013

Ako spravny linuxak na zaciatku treba vyskusat vsetky zaujimave distribucie:

http://distrowatch.com/

kazdy si najde nejaku sebou preferovanu distribuciu a potom jej vacsinou
ostane verny, preto taketo otazky aku si tu polozil vacsinou skoncia
nejakym flamewaro, kde bude kazdy tvrdit to svoje.

Podla uvedeneho webu vedie v sucasnosti linux mint co je nejaka odnoz ubuntu,
v podstate kazda distribucia ma svoje pre a proti. Pre zaciatok by som
odporucal lespie zdokumentovane projekty s najvacsou zakladnou pouzivatelov
ako ubuntu alebo fedora - ale to je len moj nazor :)

Marek