[linux] vyber distribucie

Peter Fodrek-CHELLO peter.fodrek na chello.sk
Úterý Červenec 2 10:17:17 CEST 2013

Vazeny ¨Kocur¨!
V Utorok, 2. júl 2013 o 08:52 +0200, kocur napísal(a):
> kedze sa chystam na upgrade "zeleza", tak stym nasleduje aj upgrade os.
>
> akurat rozmyslam co zvolit za distribuciu. doteraz som puzival
> mandrivu,
> ale poravde posledna verzia sa im moc nepodarila, a neako sa mi cela
> nepaci.

> mam zopar poziadaviek ktore by to malo splnat:
>
> - KDE
> - baliky RPM
> - dobra podpora 3rd party (ovladace a pod)
> - vhodnost pouzitia desktopovej verzia aj ako server

V takom pripoade asi opensiuse/SUSE Linux Enterpise, alebo
Fedora/ RedHat Entrpise Linux, zavisi od nasadenia a moznosti.

Dnes by mala vyjst nova Fedora, tak ju mozno skusim.

S pozdravom

Peter fodrek