[linux] MD RAID5 - problem pri reuilde

Kocur kocur na e-ba.sk
Pátek Květen 24 19:25:04 CEST 2013

NASko je iomega ix4-200

disky su seagate, ale model ti teraz nepoviem...

momentalne som v stadiu, ze 3disky su nove..
dva su v raide ako active, posledny "resynchovany" sa tvari ako spare..
a jeden stary je proste off (sda) ... a md1 proste bez neho nechce
nastartovat...

nasko ma na diskoch dve particie, md0 nabehde (0+1) a aj sa
zosynchronizuje bez problemov...
ale neviem pridat sda2 do md1 ..ani ked corobim..