[linux] MD RAID5 - problem pri reuilde

Pondělí Květen 27 18:58:30 CEST 2013

On 27.05.13 17:52, kocur wrote:
>dakujem za snahu, ale uz je to bezpredmetne...
>vytvara sa cele ulozsko na novo, a data idu naspat zo zalohy
>(je na tom rozdiel cca 3dni)
>
>posledny stav bol
>1 /dev/sda2 removed
>2 /dev/sdb2 active sync
>3 /dev/sdc2 removed
>4 /dev/sdd2 active,sync
>
>5 /dev/sdc2 spare
>

>niuje mi to jasne, preco disk sdc2 skoncil tak ako skoncil

toto si posielal v prvom maile.
Myslim ze ho nevedel resyncnut a preto ho mohol dat len ako spare.
ale to uz teraz nezistime...
Skor by som ti odporucil zistit presne typy danych diskov a ci o nich
ludia nepisu ako o nespolahlivych.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement